marți, 4 ianuarie 2022

Observatii luna decembrie 2021

In luna Decembrie 2021, cerul a fost in mare parte innorat, de aceea si numarul foarte mic de observatii. In 1 decembrie am observat cateva stele duble din "Advanced binocular double star list", in noaptea de 4 decembrie m-am trezit la 3 dimineata sa vad cometele vizibile pe cerul noptii/diminetii, in 20 am facut cateva observatii solare, in 22 am prins senin pentru o sesiune binoculara iar in 31 decembrie am prins un pic de senin pentru o scurta sesiune de observatii din curte. Instrumentele principale au fost luneta Celestron 102/500 ,binoclurile Omegon 20x80 si Champion 10x50

Binoclul Omegon 20x80, la observatii pe camp in padure Ceala

Binoclul Omegon 20x80, la observatii acasa in curte

Luneta Celestron, la observarea cometelor, undeva pe camp langa localitatea Siria



 
Lista obiectelor observate in luna Decembrie 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scoala altfel, Februarie 2024

" Scoala altfel " și "Săptămâna verde" sunt două programe educaționale organizate în școli. Ambele programe reprezintă o...