duminică, 11 octombrie 2020

Observatii cu telescopul newtonian Seben 203/1000

In luna octombrie 2017, am achizitionat de pe forumul astronomy.ro, un telescopul newtonian SEBEN, apertura 203mm si focala 1000mm fara montura, doar tubul optic si inele de prindere. Montura dobson am confectionat-o eu (detalii despre constructie aici)
La inceputul anului 2018 am inceput sa fac observatii cu acel telescop, iar pana in momentul vanzarii catre noul proprietar la sfarsitul lunii septembrie 2020,  am folosit telescopul de 559 ori, vazand prin el 278 de obiecte Deep Sky si planete din sistemul nostru solar.

Telescopul SEBEN 203/1000 in ziua in care a ajuns la mine

La observatii cu telescopul

Alaturi de noul prorietar


Observatiile facute cu telescopul Seben:








6 comentarii:

Scoala altfel, Februarie 2024

" Scoala altfel " și "Săptămâna verde" sunt două programe educaționale organizate în școli. Ambele programe reprezintă o...