marți, 3 august 2021

Observatii Ceala, 2 august 2021

Azi seara , 2 aug, am iesit din nou la observatii dupa o destul de lunga perioada de efectuat observatii astronomice doar pe facebook sau in stellarium, ba din cauza vremii nefavorabile, ba din cauza concediului ba din cauza prezentei Lunii pe cer. Am iesit pe campul de la Ceala cu telescopul dobsonian Omegon 203/1000 si cu ocularul zoom Baader Hyperion 8-24 Mark IV


Am adaugat 4 obiecte la lista H400, astfel mi-au ramas 3 galaxii din constelatia Balena si o galaxie din constelatia Sculptorul. In prezent scorul listei de observatii Herschell 400 este de 396 obiecte observate din 400

Am observat si 2 meteori sporadici

Lista biectelor observate azi seara:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scoala altfel, Februarie 2024

" Scoala altfel " și "Săptămâna verde" sunt două programe educaționale organizate în școli. Ambele programe reprezintă o...