joi, 18 ianuarie 2018

Observatii 18 ianuarie 2018

Azi am reusit sa observ M52 L-am gasit destul de repede si relativ usor. Nici nu inteleg de ce nu mi-a iesit data trecuta...
Dupa aceea am observat M39, sa observat ca un roi in forma triunghiulara.
Am trecut la observarea galaxiei andromeda M31. In perimetrul centrului vizibil se putea observa cu vedere indirecta o nebulozitate, probabil bratele galaxiei,pe tot campul vizual si parca si mai incolo. Am gasit si M32 si sunt absolut sigur ca acela era




Inainte sa apara norii am observat steaua din varful constelatiei orion, Meissa


Cam in jumatate de ora a fost din nou senin, iar eu am continuat cu M41, un roi stelar cam la 10grade sub Sirius




Am trecut la nebuloasa din orion, care acum arata ca o bufnita care zboara spre mine.
Am vanat M50 din Monoceros fara succes dar frigul si oboseala m-au obligat in casa...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scoala altfel, Februarie 2024

" Scoala altfel " și "Săptămâna verde" sunt două programe educaționale organizate în școli. Ambele programe reprezintă o...